Suggesties en klachten:

 

 

Suggesties:

Heeft u suggesties hoe wij u beter van dienst kunnen zijn Laat het ons weten per email info@casa1910.nl
Casa1910 verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten:
Bij Casa1910 draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice dan kun u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice.

Dit kan uitsluitend schriftelijk:


Casa1910
t. a. v. Manager Klantenservice
Parallelweg 4
9641 KG Veendam
Nederland

Ook dan krijgt u binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht. Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen dan kun u uw klacht voorleggen aan het Webshop Keurmerk waarbij Casa1910 is aangesloten.